FANDOM

Lasaraleen.jpg

Lasaraleen tarkheena gyaloghintón

Lasaraleent egy gazdag, ifjú tarkheenaként ismerhettük meg, aki a 990-es években született. Állandóan csak a divat, a bálok és a pletykák érdekelték, s ezzel tökéletes ellentéte volt barátnőjének, Aravisnak, aki viszont lovagolni, úszni, íjászkodni szeretett. Szinte együtt nőttek fel, ugyanarra az összejövetelekre és bálokra jártak és 1013-ban a Mezreeli tónál együtt töltötték a nyarat.

Lasaraleen 1014-ben Tashbaanban bátran mondhatjuk, élete legnagyobb kalandjába csöppent bele. Éppen a város utcáin tartott hazafelé a gyaloghintóján, amikor meglátta Aravist a tömegben, aki álruhában volt. Ekkor Aravis felpattant a hintóra, behúzta annak függönyét és Lasaraleen lelkére kötötte, hogy nem árulja be, és hogy vigyáz Breere és Hwinre.

Aravis és Lasaraleen.jpg

Aravis Lasaraleennél Tashbaanban

Amint hazaértek, Lasaraleen azonnal új ruhát adott Aravisra, mert nem bírta elnézni a szakadt gönceit, majd meghallgatta szökése történetét. Ezek után azt tanácsolta neki, hogy a tisroc palotájának kis kikötőjében egy csónakon meneküljön el. Estefelé, amikor elindultak (merthogy egy bál volt aznap a palotában) senkinek sem keltettek feltűnést, és nem is ismerték föl Aravist, mert fátyol volt arcán. A palotában aztán a kikötő felé vették az irányt, amihez át kellett menniük a régi palotán.

Azonban a néptelen helyen mégis hallották valakiknek a lépteit, ezért sietve behúzódtak egy szobába és elbújtak egy kanapé mögé. Az idegenek is ebbe a szobába jöttek, ám a lányok ottlétéről nem tudtak. Rabadash herceg, a nagyvezér és a tisroc léptek be az ajtón és a herceg felvázolta bosszúhadjáratát. Ezzel a tarkheenák olyan információ birtokába jutottak, ami miatt azonnal halállal büntethették volna őket. A titkos tanácskozás végén Aravis sikeresen elmenekült, Lasaraleen későbbi sorsáról pedig semmit sem tudunk. Még azt sem, hogy kiderült-e, hogy hallgatózott, vagy sem, ám valószínű, hogy még ha a szolgái valamit ki is kotyogtak Aravisról, végül is senki nem tudta meg (persze Aravison kívül).

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki