FANDOM

Lucypevensie

Lucy Pevensie

Lucy Pevensie (1932-1949) a legkisebb Pevensie-testvérként élte le életét. Jólelkű, aranyos kislányként ismerhettük meg, aki mindig segíteni akart mindenkin, akin tudott.

TörténeteSzerkesztés

Lucyt gyakran bántotta bátyja, Edmund Pevensie. Miután Kirk professzor kastélyában átkerült Narniába, s elújságolta a hírt, igen elkeseredett, mert senki sem hitt neki. Ekkor 9 éves volt. Végül, miután átkerültek mind a négyen Narniába, s értesült róla, hogy Tumnus-t elrabolták, felelősnek érezte magát a történtekért és ki akarta szabadítani kedves barátját. Szinte minden sajnálkozó mondata az "Ó!"-val kezdődik, tehát felsóhajt - ez Lucy Pevensie karakterének egyik fontos velejárója. A többi kötetben Lucy jó barátjává válik X. Caspian-nak. Az utolsó kötetben azonban meghal egy vonatszerencsétlenség során, és ezért Aslan áthozza őt Narniába, hogy ott éljen az idők végeztéig. A földi világban 16 éves korában halt meg.

JellemeSzerkesztés

Lucy együttérző, kedves lány, aki, miután Narnia királynőjévé válik, szépséges hölggyé válik, akinek kezéért hercegek százai küzdenek.

SzakértelmekSzerkesztés

Lucy úszni, lovagolni, íjászni is megtanult Narniában királynőként, de e jeles képességeit mind elvesztette, mikor visszakerült a földi világba.

A filmekbenSzerkesztés

Az 1988-ban forgatott, BBC által készített Narnia-filmsorozatban a fiatalabb Lucyt Sophie Wilcox játszotta, az "öregebbiket" pedig Juliet Waley. A 2005-ben készült mozifilben, s annak folytatásában Georgie Henley játszotta a kislányt fiatal korában, idősebben pedig Rachael Henley, Georgie nővére.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki