FANDOM

Maugrim.jpg

Maugrim

Maugrim, vagy másnéven Fenris Ulf, a titkosrendőrség feje volt. A Fehér Boszorkány seregében is igen jelentős tisztséget kapott.

Maugrim a többi beszélő farkassal együtt a boszorkány parancsára feldúlta Tumnus barlangját. A faunt elhurcolták a kastélyba, ahol később kővé változtatták. Maugrim találkozott még Edmunddal szintén a kastélyban, mikor őrködött. Maugrim a Hódlakot is átkutatta hódék és a Pevensiek után. Később, mikor a Pevensie-testvérek Edmund kivételével mind Aslan táborában voltak, Maugrim és egyik társa megtámadta Lucyt és Susant. A két lány fölmászott a fára menekülésképp; de végül Peter végzett Maugrimmal, kardját a száján át leszúrta, a farkasnak a szívét érte a döfés. Tehát Maugrim a narniai időszámítás szerint 1000-ben hunyt el.

ApróságokSzerkesztés

  • A 2008-ban készített Disney-filmben jelentőségteljesebb szerepet kapott, többet szerepelt és beszélt.
  • A könyv korai amerikai megjelenéseiben Fenris Ulf volt a neve, a későbbi brit kiadásokban azonbanMaugrimként emlegették.
  • Maugrim neve állítólag a "száj" szóból származik: "maw" (mouth) és a "zord" szóból, ami angolul "grim" vagy "morgue grim".

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki