FANDOM

"Ő még idegen itt, felséges asszonyom! Nem tudhatja ezeket a dolgokat!"
Ez a cikk nem felel meg a Narnia Wiki Forma szabályainak, bizony alapos narnializálást igényel! Ennek részleteit a cikk vitalapján lehet megbeszélni.
Kérjük, kövesd a Narnia Wiki Segédet, hogy a továbbiakban cikkeid megfeleljenek a Narnia Wiki Formának, wikink törvénybe iktatott szabályzatának. :)

Tumnus narn
Susanpevensie

Susan Pevensie a 2008-as Disney filmváltozatban

Susan Pevensie (1928-?) a Pevensie-testvérek között a legidősebb lány volt. Bár ő szólalt meg a legkevesebbszer a könyvekben, mégis sokat megtudhattunk jelleméről.

TörténeteSzerkesztés

Susan Pevensie legelőször akkor került ált Narniába, mikor húga, Lucy Pevensie már harmadszorra járt ott. Sok dologban egyetértett bátyjával, és mindig kimondta, amit gondolt. Hódéknál segédkezett ételt készíteni és megteríteni. Kapott egy olyan íjat, amit az idő sohasem emészt el, és egy varázskürtöt, aminek megfújása után a személy segítséget kapott veszély esetén (ezt a kürtöt később sok más ember birtokolta). Susan a harmadik kötetben elutasította a calormeni herceg kezét, és ezért egy hadjárat kelt útra, amit végül sikerült megfékezni. Susan a negyedik kötetben bizonyította, hogy jól bánik az íjjal, és említették, hogy az úszásban is kiváló. E regény végén Aslan elmondta, hogy ő és bátyja többet nem kerülhetnek többet vissza Narniába. Susan a többi részben nem szerepelt, A végső ütközet-ben említették csupán, de ott is szomorú körülmények között. Susan ugyanis nem akart visszatérni Narniába, pedig lett volna rá még egy lehetősége. Azt mondta, hogy nem érdekli, miket játszottak korábban, s hogy nőjenek fel. Jill elmondta, hogy Susan sokat szórakozik, és jobban érdekli a divat, a szépség, mint testvérei sorsa. Polly pedig úgy vélte, Susan felnőttnek tartja magát s a többieket gyermeknek, de téved: inkább neki kéne felnőnie.

A filmekbenSzerkesztés

A 2005-ben készített Disney-filmben és annak 2008-as folytatásában Anna Popplewell játszotta Susant. Érdekesség, hogy Susan ebben a filmváltozatban csókolózott Caspian-nal.

Pevensie

Susan a Caspian herceg-filmben

Jelleme, szaktudásaSzerkesztés

Susan a "felnőttek szerint a család szépe" volt, de a tanulásban nem jeleskedett, ezért is vitte el anyja, Helen Pevensie őt Amerikába. Susan érettebb volt, mint a többi testvére. Bár szókimondó és sokszor rémisztően határozott volt, ő is viselte a Pevensie-testvérek tulajdonságait: a kedvességet, a szeretet, stb. Susan a földi világban is jól tudott úszni, Narnia világában királynőként pedig lovagolni, íjászkodni is megtanult. Ez utóbbi két tulajdonságát elvesztette,a mint visszakerült Narniába.

输入您的评论 您可以使用这些HTML标签:<a>
 <q> <strike> <strong>                                                                                                               var RecaptchaOptions = { theme : 'blackglass', lang : 'en' , tabindex : 5 };                                                                                                #submit {display:none;}
[[Category:Szereplők]]
[[Category:Az oroszlán, a boszorkány és a ruhásszekrény]]
[[Category:Caspian herceg]]

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki